• Govert PellikaanGovert Pellikaan
    Sleutelbeheerder
    Post count: 69
    #25571 |

Ik begrijp je punt. Ik durf vanzelfsprekend niets te beloven, maar ik ga het voor je vragen. Zelf hebben we de kerst nog niet helemaal duidelijk, dat zal vast voor meer mensen zo zijn. Ik houd je op de hoogte.

• August De HeijAugust de Heij
    Bijdrager
    Post count: 1
    #25567 |

Alvast bedankt Govert. Mijn oudste was er inderdaad met het weekendtoernooi ook bij, en zou dat ook nu vast wel willen. Als het kan graag, maar ik kan me zo voorstellen dat drie misschien wat veel kan zijn. We zijn met plaats voor twee ook al heel blij.

• Govert PellikaanGovert Pellikaan
    Sleutelbeheerder
    Post count: 69
    #25565 |

August,

Goede vraag. Omdat het forum niet door iedere GC’er gefrequenteerd wordt, zal ik ook op de clubavond eens voor jullie informeren. Het is inderdaad voor twee man? Ik meende dat jullie vorig jaar nog een broer(tje) meehadden?

• August De HeijAugust de Heij
    Bijdrager
    Post count: 1
    #25564 |

Beste GC’ers, wij proberen zoveel mogelijk leuke toernooien te bezoeken. Zo waren wij bij jullie weekendtoernooi dit jaar, dat erg leuk was. In de kerstvakantie is het Chessfestival in Groningen. Wellicht dat ik hier met mijn zoon Mees (9) naartoe zou willen gaan. Ik denk waarschijnlijk de compact-variant van vijf ronden.

Nu vroeg ik mij af, of er wellicht schakers zijn uit de omgeving die misschien slaapplaatsen hebben voor schakende logees in die periode?

You must be logged in to reply to this topic.